Tältä sivulta löydät tietoa seuratoiminnan tuista ja materiaaleista.

Seuratoiminnassa voi tulla joskus vastaan kysymyksiä, joita itse ei osaa ratkaista tai joiden ratkaisemisessa haluaa tukea ulkopuoliselta asiantuntijalta. VALO:n HelpDesk -palvelu pyrkii helpottamaan seuroja, jotka pohtivat erilaisia seuratoiminnan kysymyksiä.  HelpDeskin kautta voi jättää yhteydenottopyynnön ja kertoa etukäteen, mitä asia koskee.  Etsimme parhaan asiantuntijan vastaamaan seuroista tulleisiin kysymyksiin.  Vastauksen pyrimme antamaa kolmen päivän sisällä. 


TUKEA JOHTAMISEEN JA KEHITTÄMISEEN täältä

MATERIAALEJA:
* Osaamista ja työkaluja urheiluseuroille -esite

Lisää materiaaleja ...

VIESTINTÄOPAS
Täältä löydät VALO ry:n urheiluseuroille tekemän viestintäoppaan. Oppaasta löydät apua seuran sisäiseen viestintään, mediaviestintään sekä kriisiviestintään.